مقالات وچکیده کار گروه صنایع غذایی دانش کویر ایران

این وبلاگ مخصوص گروه دانش کویر ایران بیرجند می باشد .

مقالات وچکیده کار گروه صنایع غذایی دانش کویر ایران

این وبلاگ مخصوص گروه دانش کویر ایران بیرجند می باشد .

اطلاعیه

سلام به زودی لینک طرح تیپ های کارخانجات در این مجموعه شروع به فعالیت می کند .

مدیریت گروه دانش کویر ایران

نظرات 1 + ارسال نظر
افشین جمشیدی دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://berimto.blogfa.com

سلام من از مهاباد هستم دوست دارم با شما همکاری کنم چون خودم هم دانشجوی صنایع غذایی هستم راستی شما پایان نامه لیسانس را گرفتید؟ مدرکتان چیه ؟ لطفا به من اس ام اس یا ایمیل بزنید اس ام اس بهتر است با تشکر ۰۹۱۴۴۴۴۸۴۱۵

سلام آقای جمشیدی ما هم خوشحال می شویم که با ما همکاری داشته باشید امیدواریم که شما دانشجویان ومتخصصان صنایع غذایی مارا همراهی کنید . اگر می تونید نظرات خود را بر روی مقالات ثبت کنید .
باتشکر
مدیریت و اعضای گروه دانش کویر ایران .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد