مقالات وچکیده کار گروه صنایع غذایی دانش کویر ایران

این وبلاگ مخصوص گروه دانش کویر ایران بیرجند می باشد .

مقالات وچکیده کار گروه صنایع غذایی دانش کویر ایران

این وبلاگ مخصوص گروه دانش کویر ایران بیرجند می باشد .

تبریک

سلام

پیشاپیش سال ۱۳۸۷ را خدمت تمام ملت ایران وبه خصوص جامعه صنایع غذایی و پژوهشگران ایران تبریک عرض می نمایم .

سر سفره هفت سین برای همه دعا کنید و برای فرج آفا امام زمان ( عج) عا کنید . دعا کنید که سالی خوبی داشته باشیم .

با تشکر از همه همکارانم در این مجموعه پژوهشی .

    سال نو مبارک

مدیریت وبلاگ صنایع غذایی دانش کویر ایران .

نظرات 3 + ارسال نظر
طناز پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

عید شما مبارک...

سلام من هم عید رو به شما تبریک می گویم امیدوارم کهسالی خوبی داشته باشید وبلاگ خوبی داشتید . یه سوال داشتم می خواستم بدونم که واقعا شما در آمریکازندگی می کنید ؟ اگه می تونید یه وقت بذارید چند تا سوال در مورد صنایع که اونجا کار میشه از شما بپرسم .
خیلی ممنون میشم چون دارم یه کتاب در همین مورد می نویسم و شاید تا چند ماه دیگه به امارات سفر کنم .
اگه به ن کمک کنید لطفتون رو جبران میکنم چون من یک پژوهشگر بدون مرز هستم . ok

طناز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

عید شما هم مبارک

کیان پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ

آخه مرد نا حسابی وبلاگ صنایع غذاییه یا حوزه علمیه قم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد